28.8.21

Sanamaan iltalaulu

 

Oh, lullaby of birdland that's what i
Always hear, when you sigh,
Never in my wordland could there be ways to reveal
In a phrase how i feel

Kuuntelen vain sitä läsnäoloa kuin ihmettä, kuuntelen ihan hiljaa. Olen vihdoinkin saanut Faunin luokseni, yli kahden kuukauden tauon jälkeen. Aina kestää, ennenkuin Fauni saa edes repun laskettua eteisen lattialle, mutta nyt kestää kauan. Takerrun vain enkä päästä irti.

Mulla oli niin ikävä.

Mutta ei tapahdu mitään isoa, eikä kamalaa, en ala edes itkeä, levitän vain joka solun aistimaan. Hiljaista iloa. Ehkä jotain kuuluu...

Have you ever heard two turtle doves
Bill and coo when they love?
That's the kind of magic music we make with our lips
When we kiss

Mulla on vähän erilainen olo, sanon myöhemmin.

Onko sulla sellainen olo, että voit sanoa miltä tuntuu?

Joo, mutta sanon myös siksi että se kiihottaa.

Kuten: Sattuu. Tai: En halua. Meillähän on liikennevalot, eikö niin?

Olin pyytänyt kipua, ja sitten fiilistelin sitä valittamalla: Sattuu!

Sanat...

halusin sitä niin, ja sen sanominen ei ollut ihan helppoa. Mumisin, kuiskasin, sanoin.

Satuttaisitko mua.

Aamulla olen taas poikittain sylissäsi sohvalla. Avokämmen, nyrkki, remmi, kettinki, pitkä aika.

Ei tullut keltaista, sanot jälkeenpäin.

Ei, mutta se oli lähellä.

Huomasin.

And there's a weepy old willow
He really knows how to cry
That's how i'd cry in my pillow
If you should tell me farewell and goodbye

Lähdet aamupäivällä, minun pitää mennä töihin. Joudun muutaman tunnin varoitusajalla epämukavuusalueelle, sosiaalisiin tilanteisiin. Onneksi ehdin käydä kotona laittamassa hameen ja puolikorkeat somat kengät. Ne sopivat tuntumaan kehkeytyvistä mustelmista. Olen lauhkea ja smuuthi, katson kaikkia lempeästi, juttelen luontevasti. Minussa on kytkös, minussa on luottamus, minussa on turva, minussa on yhteys.

Lullaby of birdland whisper low
Kiss me sweet, and we'll go
Flying high in birdland, high in the sky up above
All because we're in love

 (George David Weiss: Lullaby of Birdland)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit?

Introspektio 2023

Kipinä piti meille taas itsereflektiotuokion femsub-miitin pikkujouluissa. Ensin piti miettiä, mitä haluaa juhlistaa, mistä on ylpeä, mikä ...